11 juni 2015

Race-dags!

Jahapp, till helgen är det dags för hemmatävling i dagarna två. Borås CA 2-dagars går av stapeln i skogarna runt Kransmossens idrottsplats. Idag skulle jag gärna kört ett sista träningspass innan helgen med klubben, men var tvungen att gå på ett informationsmöte om fiberutbyggnaden i grannskapet. Rättare sagt - jag hade fått intrycket att jag var tvungen att gå dit. Det var en bortkastad timme med information som de kunde skickat ut i brev i stället för inbjudan till detta möte. Nå - vi lämnade mötet rätt snabbt så jag kunde i alla fall sticka iväg på en egen träningsrunda.
Jag trampade iväg mot Kransmossen, kom fram precis i tid för att se klubbkamraterna åka därifrån. Då jag inte har riktig koll på hur banorna går för H Sport, körde jag ett varv åt vart håll lite på chans. Det kändes rätt bra och blev en skön genomkörare.

Om någon vill se mig köra startar min klass, H Sport, kl 09:30 båda dagarna och kör i c:a 20 min. Jag tror inte på någon pallplats i helgen, men jag kommer ha kul i alla fall - och det är därför jag håller på!
Garmin från dagens sväng:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar