2 mars 2014

Långt uppehåll!

Det var ett tag sedan jag skrev något här sist. Det beror dock inte på att jag har slutat cykla, bara på att jag har haft andra prioriteringar än att skriva blogg. Har en känsla av att det inte är så många som intresserar sig för mina rader ändå...

Nå - om det nu till äventyrs är någon som hittat hit kan du/ni få en liten rapport om mitt cykelliv. Jag har kört på med innecykling på onsdagar och söndagar hela januari och februari och endast missat ett par tillfällen. Idag var ett sådant, då jag i stället valde att ta en tur på min trogna Cube. Det var en härlig tur! Då vi skulle iväg på födelsedagskalas på eftermiddagen kunde jag inte köra för länge, men jag fick i alla fall en runda. Underbart var det, mer ska det bli.
Onsdag blir det inomhus i Ryahallen igen.
Turen på Strava(Garmin fick slut på batteri):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar