4 februari 2013

Möra lår...

Slänger in ett snabbinlägg på väg ner till kaffet...
Efter 20 minuter lazergame i lördags har jag världens träningsvärk i låren. Gick jättebra att cykla med junior i Ryahallen igår, fick även in några varv i full fart i bakhjulet på Ludde och ena Weijmer-tvillingen utan problem. Trodde i min enfald att jag som är så vältränad i låren skulle bli fri från lårsmärtorna rätt fort. FEL!!!
Idag är det en plåga att resa sig och går nerför. Usch. Nå - den där förkylningen som legat och lurat hur länge som helst är just nu på en nivå som gör att jag ändå inte tänker träna ikväll, så det ska väl inte göra så mycket...Hoppas det är bättre till onsdag så jag kan köra i Ryahallen igen. Har fixat formade sulor till cykelskorna och hoppas därmed slippa krampen i fotsulorna. Blir intressant att se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar