19 februari 2011

Vecka med mycket lite träning

Oj vilken vecka...
Ledig i måndags med massa hantverkare som började jobba i vår källare. Jobbade halvsent tisdag, hämtad på jobbet för en inköpsrunda, jobbade lite till innan vi åkte iväg till kompisar och kom hem sent. Låg på knä och skurade bort slipdamm till kl 1 på natten. Onsdag jobbade jag sent - kom hem 1 på morgonen. Torsdag ledig och höll barnen sysselsatta på sportlovet - så dom hade åtminstone EN dag med aktiviteter. Fredag kunde jag äntligen cykla hem igen. Hoppas kunna cykla lite mer nästa vecka. Crosstrainer blir det nog inte på ännu en vecka - för mycket som händer i källaren ännu,
Ser fram emot när vi kan använda källaren igen. Men - nästa vecka ska jag förhoppingsvis kunna cykla till och från jobbet de tre dagarna jag ska jobba - förutsatt att inte någon ny panik inträder som innebär att jag åter måste jobba alldeles för mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar