21 februari 2011

Look ma, no hands...

15 minusgrader idag, då räckte inte handskarna till. Så fort jag var på plan mark blev det till att släppa styret och dra in fingrarna så dom hann tina upp lite innan jag var tvungen att greppa styret igen. Huvaligen. Av förståeliga skäl var tempot lite lägre än vanligt så det tog 10 minuter hit.
Källaren ser fortfarande ut som en krigszon så någon träning lär det inte bli denna veckan heller. Hoppas inte jag tappar allt jag byggde upp under min massiva tvåveckorsträning...

1 kommentar:

  1. Allvarligt  talat !! Om promenader är så himla sunda som alla påstår, så skulle ju brevbäraren praktiskt taget vara odödlig. Valen simmar  hela dagarna och äter bara fisk och den är tjock som fan! Kaninen springer och hoppar hela dagarna, men lever max 5 år Sköldpaddan  springer inte, hoppar inte, kommer alltid sist, rör sig nästan inte och  lever i 150 år, så......... Slappna av

    SvaraRadera