7 december 2015

Pannlampepremiär!

Nu rör det på sig!
När nu regn och vind hade fullkomligt bedarrat och det fanns lite tid över kände jag att ikväll var det dags att pröva mina Kina-lampor. En pannlampa och en styrlampa på angivna 6000 respektive 5000 lumen. Fantasisiffror, javisst - men de kostade mig totalt under 500 spänn. Värt att testa - och de funkade bra. Nu har jag ju inget att jämföra med men det var i alla fall fullt tillräckligt ljus som bjöds.
Jag hade fått på dubbdäcken för drygt en vecka sedan, det var kanske lite onödigt men nu har jag inte dubbla hjul att skifta mellan så bytt är bytt...
Det gick inte så fort idag, men kändes rätt jobbigt ändå. Men mest av allt var det riktigt kul!
Med bra ljus är det inga problem att se var man kör. 

Och på Garmin ser det ut såhär:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar