28 oktober 2013

Visst har jag blivit bättre!

Citat från 29 mars om 5km-spåret vid I15:
Med ett dagsbästa på 15:55 är det dock fortfarande långt till mitt personbästa på 13:09, och lite till för att slå Tobias Evertssons 12:40 - vilket jag SKA göra i år.
Den 4/10 körde jag varvet på 12:37 - en putsning av mitt personbästa med en dryg halvminut och 3 sekunder under de 12:40.
Att hr Evertsson i September har putsat sitt personbästa med 2 minuter är en annan femma - det ger mig ett nytt mål...
Igår var jag ute på en lite blandad runda som jag började med att efter lite uppvärmning flänga ett varv runt samma 5km-spår. Jag var lite besviken på att det tog hela 13:15, men när jag nu ser att det bara är 6 sek över mitt tidigare personbästa är jag rätt nöjd ändå. Det gäller att ha perspektiv!

Garmin-info för den som är intresserad:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar