20 december 2011

Frisk eller sjuk? Inte f-n vet jag...

Var detta står? På Hjultomten, förstås
I helgen hade jag och en hustrun en helg för oss själva på hotell i Göteborg. Vilsamt och skönt, men det verkade som att jag fick del av förkylningen hon gått och släpat på ett tag. Lördag kväll och hela söndag var fyllda av nysningar, gubbnäsa och liknande trevligheter. Igår morse kändes det bättre, liksom på kvällen när jag cyklade hem från jobbet, så jag var helt inställd på träning. Lite senare på kvällen kliade det dock konstigt i halsen och jag var öm i hela kroppen. Lite frusen kände jag mig också, så jag vågade inte ställa mig på Crosstrainern. Idag känner jag mig rätt bra igen. Vet inte hur jag ska göra. Får se - har jag tid kanske jag tar mig en 40-minutare i lugnt tempo. Vill ju gärna få lite kontinuitet i tränandet så jag inte tappar allt jag byggt upp i sommar. Fast det mesta är väl antagligen redan borta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar